• Søg
  • topbnnr_fragtskade.jpg

    Hvis din pakke er beskadiget

    Hvis du modtager en pakke som ser ud til at være beskadiget under transporten, så er det vigtigt at du kontakter os med det samme og senest 3 dage efter du har modtaget pakken/pakkerne.



    SÅDAN GØR DU:


    KONTAKT OS
    Kontakt os med det samme ved klikke på ANMELD SKADE nederst på denne side.

    1. Vælg "Det drejer sig om min ordre".
    2. Følg anvisningen på linket og beskriv kort hvad der er sket* 
    3. Udfyld til sidst med dine kontaktoplysninger
    4. Tryk "SEND BESKED"


    Din skade er nu anmeldt hos os og du modtager en kvittering på mail.
    Derefter kontakter vi dig hurtigst muligt for at hjælpe dig med en løsning, og for at få yderligere dokumentation fra dig (billeder etc.)


    *: Du kan ikke vedhæftede billeder, men dem spørger vi efter senere (se herunder)

     


    TAG BILLEDER AF SKADEN
    Det er vigtigt at du dokumenterer fragtskaderne og tager billeder af følgende:

    1. Alle pakkens udvendige flader der er beskadiget
    2. Alle pakkelabels 
    3. Alt indvendig beskyttelse der er beskadiget
    4. Skaderne på produkterne



    3. AFVENT
    Hvis der er sket en fejl eller skade på din forsendelse, så tager vi det naturligvis meget alvorligt og vi ønsker derfor også en hurtig løsning.

    Vores behandlingstid kan dog være begrænset af behandlingstiden hos GLS / PostNord men vi gør hvad vi kan for at ekspedere din sag så hurtigt som muligt.