
Sådan sender du en vare til reparation
Hvis du har købt et produkt hos os og oplever fejl eller problemer, hvor det ikke virker korrekt, så er vi naturligvis klar til at hjælpe dig.
Er du sikker på at dit produkt har en fejl?
(9 ud af 10 af de reparationer vi modtager, fejler faktisk ikke noget!)
Hvis du er det mindste i tvivl så kontakt endelig vores Kundeservice, som måske kan afhjælpe dit problem, så du kan undgå at skulle sende den på værksted.
Ingen fejl = Gebyr på 300,-
Vær opmærksom på at hvis fejlen ikke konstateres af værkstedet, så modtager du opkrævning på fejlsøgningen på 300,-, da det udførte arbejde på et fejlfrit produkt, desværre IKKE dækket af den normale garanti!
Hvor lang tid går der?
Når værkstedet har modtaget din reparation, så vil de behandle den hurtigst mulig.
Der går dog typisk 6-8 arbejdsdage fra de har modtaget din pakke.