• Søg
  • topbnnr_repair2.png

    Vi SKAL kontaktes før du sender din reparation!

    Hvis du har købt et produkt hos os og oplever fejl eller problemer, så er vi naturligvis klar til at hjælpe dig.


    Men det er vigtigt at du kontakter os INDEN du sender noget til os!


    Vi sidder klar til at hjælpe dig med evt. fejlsøgning og sørger for at registrere din reklamation, og vi kan også sende dig en gratis returfragtseddel.


    Klik blot herunder og vælg "Jeg har et problem med en vare".

     

    Ingen fejl = Gebyr på 300,-
    Vær opmærksom på at hvis fejlen ikke konstateres af værkstedet, så modtager du opkrævning på fejlsøgningen på 300,-, da det udførte arbejde på et fejlfrit produkt, desværre IKKE dækket af den normale garanti! 


    Hvor lang tid går der?

    Når værkstedet har modtaget din reparation, så vil de behandle den hurtigst mulig.
    Der går dog typisk 6-8 arbejdsdage fra de har modtaget din pakke.