• Søg
  • topbnnr_repair2.png

    Sådan sender du en vare til reparation

    Hvis du har købt et produkt hos os og oplever fejl eller problemer, hvor det ikke virker korrekt, så er vi naturligvis klar til at hjælpe dig.


    Er du sikker på at dit produkt har en fejl?

    (9 ud af 10 af de reparationer vi modtager, fejler faktisk ikke noget!)
    Hvis du er det mindste i tvivl så kontakt endelig vores Kundeservice, som måske kan afhjælpe dit problem, så du kan undgå at skulle sende den på værksted.  


    Ingen fejl = Gebyr på 300,-

    Vær opmærksom på at hvis fejlen ikke konstateres af værkstedet, så modtager du opkrævning på fejlsøgningen på 300,-, da det udførte arbejde på et fejlfrit produkt, desværre IKKE dækket af den normale garanti! 


    Hvor lang tid går der?

    Når værkstedet har modtaget din reparation, så vil de behandle den hurtigst mulig.
    Der går dog typisk 6-8 arbejdsdage fra de har modtaget din pakke.



    Vælg hvilket mærke din reparation drejer sig om?


    Reparation af
    4Connect

    Reparation af
    Alpine

    Reparation af
    Auto-Connect



    Reparation af
    Bass Habit

    Reparation af
    Connects2

    Reparation af
    Caliber



    Reparation af
    Defa

    Reparation af
    Dension

    Reparation af
    DD Audio



    Reparation af
    DLS

    Reparation af
    Dynaudio

    Reparation af
    ESX



    Reparation af
    Fix2Car

    Reparation af
    GAS Audio

    Reparation af
    Hertz



    Reparation af
    JL Audio

    Reparation af
    JVC

    Reparation af
    Macrom



    Reparation af
    Match

    Reparation af
    MB Quart

    Reparation af
    MDS



    Reparation af
    Optima

    Reparation af
    Parrot

    Reparation af
    Pioneer



    Reparation af
    Rainbow

    Reparation af
    Renegade

    Reparation af
    StP Støjdæmpning